12 Temmuz 2014 Cumartesi

Başlıksız olmaz mı ?



Sıcak..
Çok sıcak..
Vay amına koyim , böyle sıcak hava mı olur.
Demek ki oluyormuş.
Şuan evin bütün camları açık , evde çıplağım. Dış kapı açık. Biri gelse ne cevap veririm diye yanda kağıda not aldım. Uzunca yazdım. Geçen gece dörde kadar benim kitap zımbırtısına bi şeyler karalıyayım dedim. Geç yattığım için odanın kapısına not yazdım ; U-YAN-DIR-MA-YIN..
Saat dokuzda annem dürttü , “kalk saat kaç olmuş halâ uyuyosun..”
Saate baktım , annemle göz göze geldim.  Kapıdaki yazıyı okudun mu dedim . Evet dedi , onu yazmasaydın uyandırmayacaktım. Kalktım. Salona geçtim tekrar yattım. Uyandığımda tüm sineklerin tecavüzüne uğramıştım. Hayattaki en çaresiz anım sineğe sövdüğüm o dakikalar. Sinekte ne ana kaldı ne avrat kaldı , ne götü kaldı , ne ağzı kaldı.. Yeni yeni küfürler keşfettim.Kalktım , biraz daha yazdım. Bitmiyor arkadaş bu kitap.. Bi şey yazıyorum , yok diyorum bu burada kısa kaldı ; biraz derinine gireyim. Dünyanın sayfası oldu. Sanırım delirmeye başladım. Etrafta benden dört beş tane daha görüyorum arada , olum harbi diyorum bak. Hepside farklı kıyafetlerle geziyorlar , işin tuhaf tarafı o kıyafetlerden bende yok. İşin daha tuhaf tarafı benden birkaç tane daha olmasını sorgulamıyorum ; yeni kıyafete verecek parayı nereden buldunuz diyorum. Biri camı açıp sigara yakıyo , siktir git lan diyorum! Ama ben diyorum , asıl olan ben.. benim kopyalarım değil. Siktir git deyince çok üzülüyor. İki nefes alıp atıyor sigarayı , gözleri doluyor. Meğer ne çirkin gözlerim doluyormuş. Sonra geliyor , bak oğlum diyorum – sigarayı bırakalı çok oldu içme şu mereti. Diğer ben geliyor , harmanım olum sar bişeyler de içelim diyor. Siktirin gidin lan diyorum , hepsi gidiyor.
Herkes gidiyor
Bi şekilde
Devamlı..
Sanki bir yerlere yetişecekler gibi herkes gidiyor.
Ben çok normal bir adam değilim. Beni sevmeyi denemeyin diyorum bazen çevremdekilere. Yada hayatıma girmek isteyenlere. Bunun bir cinsiyeti yok – erkek yada kadın fark etmez. Dost – Düşman herkese diyorum.
Ben olmasını istediğiniz kişi asla olmam. O yüzden hayatım boyunca hep yalnız kaldım
Ah amına koyim!
Çevremde arkadaşlarımın ilişkilerine bakıyorum. Ve diyorum ; yok.. ben olamam. Ben dayatmalara gelemem. Ara , mesaj çek , kim o , kimdi o , kiminlesin , gözlerin daldı neyi düşünüyosun , ilk kiminle seviştin , sadece benimleyken mi bu kadar erken boşa… bunu siktir et , amaaaan!
Olmuyor işte.. Ama bana kızmayın , çünkü olabilmek içinde çok denedim. Çünkü hayatın belli bir kalıbı bu onu anladım. Mutluluk için kölelik şart.
Yılışık erkeklerden nefret ederim mesela. Kodumun geri zekalıları. Bunlar beyinlerinde penisini taşır , onunla yatıp kalkarlar. Bir dişi yeter onu kaldırmaya , o kalktıkça dökülür , kalktıkça bir şeyler demeye başlar. Sizleri de anlamıyorum.. Hepinizi – tüm dünyayı!
Çok şey istemedim sizden / hepinizden. Samimiyet ? Bu kadar zor olmamalı. Bıyık altından küfür etmeyin bana , yüzüme sövün.  Anlatabiliyor muyum kendimi ? Belki yine hayır.
Beni anlayabilen o kadar az kişi var ki. Onlarda beni el üstünde tutuyorlar. Onu da istemiyorum. Ağzımdan çıkan her cümleyi not edeceklermiş gibi. Ama bazen sevildiğini bilmek mutlu ediyor.
Boğuluyorum ben bazen..
Aha benden biri girdi içeri yine. Durun bakayım ne yapacak. Kalem alıp çıktı la.
He ne diyodum. Olmuyor işte.. Bu hayatın kurallarına boyun eğemiyorum bir türlü.
Yirmialtı yaşındayım. Yaşımdan ötürü hayatımda boyunca sürekli ya ufak yada büyük katagorisinde tutuldum. İnsanlar beyin yaşlarını bilmeksizin konuştu. Kimisi ağzıyla kimisi götüyle.
Ama görebildim.. Ağızlardan sıçanı görebildim. Dünyanın bir dengesi varsa oda budur.

Ahh.. Neyse. Bir çok güzel arkadaşım beni mimlemişti , o dönemlerde hiç bir şey yazasım yoktu – yazamamıştım. Nes’im benim için değerlidir. Bu gecikmeden dolayı affına sığınıyorum.
Ya birde ben bu mimi neşeli zamanlarımda yazmayı seviyorum. Şimdi neşeli filanda değilim ama sıcak çarptı sanırım. Karambole geldi.
Aslına bakarsak , hepimiz karambole gelmedik mi ?
:)

1)Telefonun nerede?
Sağ çaprazımda duruyor


2) Partnerin?

Jartiyerli olsun.

Yok , yok :)

Yani partner yok


3) Saçlarin?
Yok.
Çoğu döküldü

4) Annen?
Yaşıyorsam eğer , sebebim.

5) Baban?
eyvallah.

6) En sevdigin eşya?
Kitap ayracım

7) En son gördüğün rüya?
Ahahha :d
Burada yazılmaz ((:

8) Hayalindeki araba?
Ayağımı yerden kessin yeter.
Ama bi scirocco ya hayır demem.

9) İçinde bulunduğun oda?
Sıcak..
Ses sistemi yaptım. Duvarların dört bir yanından Neşet Babanın sesi geliyor
Ha birde her yeri yazdım.
Duvarları siyaha boyayıp , yazılar eşliğinde zihinsel ölümümü gerçekleştirmeyi düşünüyorum.


10) Korkun?
Yükseklik

11) On sene içinde ne olmak istiyorsun?
Yarattığım bir karakteri izlemek..
Yada bir sinema filmi senaristliği..

12) Sen ne değilsin?
Pezevenk

13) En son yaptığın şey?
Kıçıma don giydim

14) Üzerinde ne var?
Don. 
onuda yeni giydim he. İki üst soruda olsaydı hep beraber sıçmıştık. iyi denk geldi.

15) Senin hayatın?
Bunu ben değil de benim hayatım cevaplasın.
Ona sorun.
Tolgayla nasıl uğraştığını bir bir anlatsın.
Şimdi burada ben yazsam , olmayacak. Herkes acı çeker ama herkes yanmaz..

16)Moralin?
Bilmem.. iyi yada kötü kavramına hiç sokmadım.
İçimdeki huzursuzluğu tanımlamaya “moral” sıfatı yetmez.

17) Şuan ne düşünüyorsun?
Bu sıcakta Şirinevlere nasıl gideceğimi

18) Senin bilgisayarin?
Gideri var

19) Bira?
Bomonti.
Olsada içsem. Canım çekti

20) Aşk?
Üç harfli.
Dileyen soruları cevaplayabilir.
Bol serin günler :)

40 yorum:

  1. kendini tanımayı becerebilmiş olanlar vardır,
    sananlar vardır,
    kabullenenler vardır,
    seçenler vardır,
    seçilmekten mutlu olanlar vardır,
    korunup kollanmayı sevenler vardır,
    korunup kollarken güvende olduğunu hissedenler vardır,
    kimi küfreder,
    kimi küfür gibi yaşayanlar vardır.
    tolga;şimdi bunları sana cevap diye yazmadım,içimde öyle geldi.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva , gayet güzel yorumlamışsın bence çok beğendim yorumunu. Biraz biraz ne demek istediğimi yazmışsın..
      "kimi küfür gibi yaşayanlar vardır."

      Sil
  2. Olmalarını istediği kişi olsaydın sen olamazdın ki,
    Samimi olmak batıyo sanırım çoğu insana!
    Mim baya eski yapmıştım :)
    Şimdi burda küfretmek olmaz sen benim yerime de bol bol küfret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen küfretme Şeyma'cım , herkes olması gerektiğini olsun. Sen böyle naif - sevecen kal hep :)
      Olmalarını istedikleri kişi hiçbir zaman da olmayacağım
      bunun bedeli yalnızlıksa , başım gözüm üstüne

      Sil
  3. Şu anda bulunduğum ülkede geceleri hava sıcaklığı 10 dereceye kadar düşüyor. Sabahları ise 20 derece civarında. O kadar mutluyum ki burada. Türkiye'ye gelince hep birlikte pişeriz artık.

    Diğer senlere selam söyle.

    Zihinsel ölüm, Kayra'ya sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya da yolla biraz serinliklerden :)
      Kayra yanımda , selamı var ;)

      Sil
  4. Sıcaktan beynin kontrolsüzce kusmuş resmen :))

    YanıtlaSil
  5. aaa mim mi cevaplamışsın ben mi yanlış görüyorum o_O
    Aha valla da mim cevaplamış :D
    Senden birkaç tane görmeye başlamışsan yazma konusunda olmuşsun sen bence :)
    Bu arada hakkaten çok sıcak ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakaayım. Valla yazmışım :)
      Delirdinin daha sindirilmiş yanıtımı , yazarlık kısmı :)
      sıcakkkk çok sıcakk

      Sil
  6. Sen ne değilsinin cevabına çok güldüm :) Alemsin :)))

    YanıtlaSil
  7. samimi olmak en güzeli boş ver onu bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimiii
      :)
      sen öylesin mesela.
      boşveriyor musun onu bunu (:

      Sil
    2. :))
      öyle olmaya çalışıyorum diyeyim :)

      Sil
  8. Canım benim mimleri ne kadar çok sevdiğini bilirim :P cevapladığın için teşekkür ediyorum .Bu arada odanın böyle olduğunu az çok tahmin etmiştim her yer yazılarla dolu ne de güzel :)
    iyi bak emi kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde kafamın içindekileri bilseen / gösterebilseem
      rica ederim ne demek
      marmarise selamlar :)

      Sil
    2. Marmaris'ten de geri selamlar , bu arada güzel sözler için teşekkürlerrr ! Kıymetli olmak iyidir ,güzeldir....

      Sil
  9. minik bir ödül verdim sana :)

    YanıtlaSil
  10. Eskiden telefonla adamlarla konuşurken ,gece azmaya başlayan eril sesin sorusu :üzerinde ne var!
    Vallahi billahi pamuklu pijamalar ve göbeğime kadar çekilmiş donum var demiyordum.
    Neden?
    Seksi olmak icap ediyordu.
    Neden?
    Cücük kadar beynimle adamı o şekilde elde tutacağımı sanıyordum
    vay amk asdfg !

    YanıtlaSil
  11. Serin günler dileğin hemen etkiledi.. şuan gök deliniyor sanki.. gök gürültüsü, şimsek..hiç durmayan bardaktan boşalırcasına yağan yağmur..

    Kitap mı yazıyorsun kısa ve öz olsun.. daha okumak istesinler ama devamı olmasın:P tadı damagında kalsın..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su gibi okudum yazını :d
      ee mübarek adamım vesselam :))
      Sanırım kısa ve öz kısmını biraz geçtim
      umarım beğenirsiniz :)

      Sil
  12. Yazıya ayrı güldüm cevaplara ayrı sen ne değilsin? Pezevenk koptuğum an gülmekten...

    YanıtlaSil
  13. 12-15 çok güldüm :D
    Sıcağın sana yaptığı etki ortada terle beraber kafandakileride atmışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu , nerelerdesin sen
      bi şekilde atmak lazım dimi (:

      Sil
  14. Neşet dinlerken okumak da güzel oluyormuş. heybe yola refere olsun, Neşet'in de ruhu şad!
    Mutlu olmak için kölelik şart. sanırım mutsuzluk için de böyle. okurken Behzat amirim geldi gözüme, birkaç tane sen, sesler, siyah duvar. aslında bu duvar işini düşünmek lazım. samimi geliyor.
    yazıdan uzaklaştım gibi biraz, affola. yazı güzel olunca, çok çağrıştırdığı yer oluyor. kalemine sağlık. bir de emrah serbes'i eklemeyi unuttum sanırım bu listeye. onu da ekleyeyim. kalemin çok iyi cidden. emeğine sağlık.
    üstteki yorumu yanlış yere yazdığım için buraya aldım. dikkatsizlik zor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşet Babaya selam olsun o vakit..
      Dostum çok da güzel şeyler yazmışsın. Amirim..Emrah Serbes..
      Bunlar güzel yakıstırmalar. Mutlu oldum
      Eyvallah

      Sil
  15. Dün sabah sineğin birisi tarafından uyandırıldığım için seni çok iyi anlıyorum. Küfür iyidir. Bir de içimden değil dışımdan etsem mi diye düşünüyorum. Hanımlığım bozulacak diye çooooooooooooooook zorlanmadıkça kötü laf etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinden edince hanımlığın bozulmuyor mu :d

      Sil
    2. Kimse bilmiyorsa sorun yok. :))

      Sil
  16. Çok güzel ifade etmişsin kendini,karikatüre de bayıldım yalnız :D

    YanıtlaSil