4 Temmuz 2014 Cuma

4 Temmuz


Bu fotoğrafta iki kişiydik..
İkibindokuzdan beri....
Az önce buraya tam bir buçuk sayfa yazı yazdım. sonra sildim. çünkü çok küfür etmiştim.
beni bilirsiniz , karşımdakinin kimliğine bakmadan söverim. kurallarım yok benim..
Eğer bu amı.. neyse. ne demiştim küfür yok!
Mavişime saygısızlık olmasın.
Ablam öldü la benim. ama aynı rahimden çıkmadık.
çıkmak istemezdim ama. böyle iyi. eminim ki oda aynı fikirdedir.
Biz aynı gün doğduk. o benden iki sene önce doğmuş
4 Temmuz..
Bugün benim doğum günümmüş la.
Aynı havayı ciğerimize doldurup , aynı ateşe üfledik pastada. Bilseydim benden önce gideceğini , ciğerimde yer ederdim. yada içime atardım o yanan mumun ateşini..
Dileği filan siktir et.. ne diledik de kabul oldu.
Hırsızlığı yada daha ondört yaşındayken bir baldıra sustalı saplamayı mı
hiç zannetmiyorum..
Ne düşünüyordum şurada acaba ?
Eminim ki 'ölüm' aklımın ucundan geçmiyordu..
Biz çok normal adamlar değiliz. daha doğrusu normal olan bir şey yok.
Şimdi oradan görebiliyor musun acaba işlediğim günahları.. Bana nasıl da kızıyorsundur.
'Sen gittin herkes ölmeye başladı..'
Neyse..
İyiki doğdun kız maviş..
Doğum günümüz kutlu olsun.

"Ben pencereden bakarken
Kimseler ölmemişti
Ölüm diye bir şey yoktu ki Hilmi Bey
Var mıydı?—
Yüzümden bir şeyler aktı aktı
İçim de menekşelendi Hilmi Bey
Gökyüzü gibi bir şey bu çocukluk
Hiçbir yere gitmiyor.."

50 yorum:

  1. Safransarı ve Maviş doğum gününüz kutlu olsun.

    Birlikte büyüdüğüm, kardeşim dediğim adamla aynı gün doğmuşuz. Düşünsene kendini bildin bileli onunla doğum gününü kutluyorsun. Zaten biliyorsundur değil mi? Sen de maviş ile kutlamışsın doğum günlerini.
    O güzel yürekli adam iki yıl önce bırakıp gitti beni. Erkenden ayrıldı hayattan. Ve ben o olmadığı için hep yarım kaldım. Yanımda o olmadığı için bir daha da doğum günümüzü kutlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirsin o zaman neler hissettiğimi..
      zor..
      eyvallah

      Sil
  2. İyiki doğdu pastası almalısın ikiniz için üflemelisin o mumları dilek dilemesende :)

    YanıtlaSil
  3. Başın sağolsun. :(
    Ölenle ölünmüyor şeysi tam bu durumlar için. Yaşıyorsun ama nasıl yaşıyorsun. Sen yine de al pastanı üfle mumlarını ve dilek Tut. Gerçekleşmeyecek deme olur bir gün belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "belki birgün"
      o kelime mi desem cümle mi desem.. o kadar çok kullandım ki.
      belki birgün , belki birgün demeyide bırakırım.
      eyvallah.

      Sil
  4. basin sagolsun
    bence o seni goruyo ama kizmiyo bu hep deli yav diyodur bakisindan belli her yasta deliligin :/resimdede bitsede su resim pastayi yesem dye dusunuyo olabilirsinnn

    YanıtlaSil
  5. Doğum gününuz kutlu olsun. Ne kadar güzelsiniz fotoğrafta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..
      Keşke hep öyle güzel kalabilsek.

      Sil
  6. doğum gününüz kutlu olsun,
    sen bu yazınla neleri deştin,neleri sildin bilsen!
    dünden beri dökemediğim gözyaşlarımı da
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva'cım , üzülme - birde sana üzülmiyeyim.
      teşekkür ederim.
      her şey değişti
      yazı da değişti
      kin de değişti
      yas ta değişti

      Sil
  7. doğumgününüz kutlu olsun
    güzellikler ölmese keşke
    hani hayat adil değil deniliyor ya işte öyle
    çoğunun bir tarafı eksik...

    YanıtlaSil
  8. İkinizinde doğum günü kutlu olsun. .

    Hangi küfür yeterli gelir ki bu yaşadığına?
    En sevdiğini bir daha görme ihtimalinin uçup gitmesine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde öyle olur.
      İhtimaller hep gerçek olur
      ve giden uğurlanır.
      eyvallah

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. bak bu ifadenin içinde bile o kadar çok yazılmış şey var ki.
      bu yazıyı yazıp silmemin de sebebi o
      neyse..
      eyvallah.

      Sil
  10. Doğum günün kutlu olsun deli çocuk..
    Hüzünlendirdin çok.
    Hayat..
    Malesef.
    Ama Maviş kutlamanı isterdi doğumgününü gönlünce..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. bu sefer de onu kızdırdım o zaman
      yine kutlamadım
      eyvallah...

      Sil
  11. Üzüldüm.
    Doğum gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  12. Tolgacığım iyiki doğmuşsunuz! Ahh bu ölümler ,özlemler ...
    Zamanla yokluğuna alışıyorsun , sesini bile unutabiliyorsun ne kadar kötü değil mi ?
    Sadece elimizde fotoğraflar ve videolar kalmış oluyor...
    Mutlu yıllar arkadaşım her şey gönlünce olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah Nessim.
      yazılmış her şey. ne desek boş.
      bizler birer oyuncu , senarist ne dediyse o.

      Sil
  13. Bugün iki kere doğum günün o zaman , nice mutlu yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel bir fotoğraf.
    Doğum gününüz kutlu olsun !

    YanıtlaSil
  15. Kutlu olsun doğum gününüz. hayat bu işte gence yaşlıya sıraya bakmıyor hiç... Ansızın gidebiliriz hepimiz de... o yüzden öte tarafı da düşünüp orda sıkıntıya girmeyecek şekilde yaşamaya çalışmalı elden geldiğince... Hayırlı ömrün ola.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "bu dünyadan fayda yok , öteki da şüpheli.."
      eyvallah. hepimiz için öyle

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. vay , sen buralara uğrarmıydın yahu
      teşekkür ederim.

      Sil
    2. Tebessüm'e ihtiyacim oldukca ugruycam sana...:)

      Sil
  17. Safranımmm bebegimm,canım,beni anlayan yaramaz çocuk iyi ki seni tanımışım iyi ki bloguna yada bloguma gelmişsin haşarı çocuk seni seviyorumm DOGUM GÜNÜN KUTLU MUTLU OLSUNNNNN......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaramaz çocuk , haşarı çocuk :)
      ah bana yakıştırdığın bu sıfatlar yokmuu
      eyvallah cancan , eksik olma.

      Sil
  18. Doğum gününüz kutlu olsun.
    Başka ne diyeceğimi bilmiyorum,çok duygulandım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..
      Bazen susmak gerekir , bu sefer öyle yapalım..

      Sil
  19. Canimsin sen benim. Iyi dogdun sen ve iyi ki dogmus o kiz. Seni güzel yerlerde bekliyor eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahum teşekkür ederim..
      ben o beklenen güzel yere gidebilecek myiim o mechul..
      hemde çok..

      Sil
  20. Mutlu yılların olsun güzel insan..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  21. Doğum gününü mü kutlasam taziye dileklerinde mi bulunsam, bilemedim, karıştı içim, kim bilir ne kadar karışıktır senin için.
    Maviş ile ne kadar da şirinsiniz öyle.
    Zamanı gelince darısı tekrar başınıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tuhaf değil mi.
      Doğum günün kutlu olsun ile Başın sağolsun mesajı aynı gün..
      mahşer..
      belki..

      Sil
  22. Çok geçti ama mutlu yılların olsun.... :)

    YanıtlaSil
  23. Tolgaaaaaa doğum günün kutlu olsuuuuuun :)
    Kaybettiklerimize gelince... nasıl zor ve acı olduğunı maalesef çok iyi bilirim. Ama böyle yaşamaya da alışacağız hayat...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah melekcan.
      elden başka bir şey gelmiyor.
      hayat..

      Sil
  24. doğum gününüz kutlu olsun..
    geç kaldım biraz.
    hayatın bıraktığı yer ile bizim olmak istediğimiz yerler arasında uçurum oluyor ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Bahar..
      kocaman siyah bir bosluk

      Sil