11 Aralık 2013 Çarşamba

Kısa Kısa..



Ve sen gece gözlü esmer
Yüreğimdeki ayazın iç titreten tarafı,
Kancık düşlerimin kısırlaştırılmış  yanı..
Gülüşün içimi ısıtan şehirlere giden yollar
Sanki sabahları erkenden kalkıp
Arpa boyu yol gitmeden kavuşacaklar gibi.
Sanki bir sevdayı oturup yeni baştan yazacaklar gibi..
Sen içimde ki sonbahar
Yeşermeye yüz tutmuş bir fidan tanesi
Tutsam elimde
Yaz yağmuru kadar hür ve doğal
Senin yüzün denize inen sokaklar
Köşe başını mesken tutmuş sevdalılar
Ve umudunu bir sonra ki güne salmış
Ha oldu / ha olacak diye merakla bekleyen
Senin ellerin çıkmaz sokak
Hangi yana baksam
Düşlerimden firari bir sararmış yaprak
Sen ki;
Sanki hasreti bol bir mektup / bir şiir
Çalakaşık girdiğim bir mısra
Hem kim bilir
Belki bir üç noktanın suçudur
İçimdeki çaresizliğin…

t.yazıcı

27 yorum:

  1. ben yine burdayım :) bir haber vereyim dedim

    YanıtlaSil
  2. olmuş bu sonra vay efendim niye yorum yok. olunca oldu diyoz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanın en mutlu insanı benim şuan , bugünleri de gördüm ya :)

      Sil
  3. Ben bu şiiri seslendiririm Tolga'cım. Tabi izin verirsen. Çok beğendim, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Tanrıım!
      Gerçekten çok mutlu olurum , sesini özlemiştim :)

      Sil
  4. senin yüzün denize inen sokaklar..
    çok iyi, kalbine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel satırlar bunlar.. Ne hoş, yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzundur yazmıyordum şiir , geçen elektrikler gitti de vesile oldu , iyi oldu
      teşekkür ederim.

      Sil
  6. ve sen ki!...
    yine dokundun yüreklere...

    YanıtlaSil
  7. yanık kalbim ne zaman sızlasa bloğunda buluyorum kendimi... yüreğine sağlık, kalemine sağlık.
    yazmalısın, daha çok yazmalısın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. aslında bana da olur.
      içimin daraldığını hissettiğim an bir bakarım bir sahilin koynuna atmışım kendimi.
      oraya nasıl geldim haberim bile yok.
      sanırım burası "kırık kalpler durağı" oldu.
      olsun , gelenin de gidenin de gönlü hoş olsun.

      Sil
  8. Senin tüm şiirlerini sevmek zorundayım sanki :) Yüreğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. Esmer gecenin içinde kayboluyoruz bazen, anlamsız..

    YanıtlaSil
  10. Neşet Ertaşş ah ahh ne hoşsun hep ol :)

    YanıtlaSil
  11. Ellerin, yüzün, gözlerin çıkmaz sokak.
    Biçare gönlüm ne yapsın yüreğim sana tutsak.

    Cümleler öyle dizilmiş ki insanın içini titretiyor.

    YanıtlaSil
  12. rbledim çok güzel bir şiir teşekkür ederim kendi adıma. sizide beklerim yusufkenanduran.blogspot.com

    YanıtlaSil