25 Şubat 2013 Pazartesi

- GECENİN BİR VAKTİ - (5)


Anlatamadım sana biliyorum,
Biliyorum ki bu kadar laf, bu kadar cümle fazla gelecek.
Sen de gittiğinde, büyük bir gürültüyle yalnızlığım geri dönecek..
Acılar çeneme vurmuş benim bakma sen,
Yüreğimde bir volkan patlar ki bazen,
Ve kor ateş bir beni yakar bilmezsin...
Duygu sömürüsü değil be gülüm akşamın bir vakti yaptığım,
Yerin dibine batsın dünyanın bütün şiirleri, şarapları ve mum ışıkları..
Beni yanlış anlama,
Hani bağlanacaksam da sana,
Alınteriyle, namusluca, özgürce olsun isterim her şey.
İsterim ki, güneşi beraberce içelim sabahlarda.
Bir çocuk saflığıyla sevmek, bir çocuk saflığıyla sarmak seni,
Ve bir çocuğun gözlerinde görmek gözlerini..

t.yazıcı
var var , devamı başka geceye..

18 yorum:

  1. Sevmek, bağlanmak O'na! tutkuyla, çocuk saflığı ile!..Ancak bu kadar duygu yüklü ve bu kadar naif anlatılabilir hisseden yüreklerde!.

    bir başka gecede yine dile gelsin ilham perilerin..ve 'gönül sokağında' yankılansın şiirlerin...

    şiirle ve esenlikle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy , yine şiir tadında bir cevap.
      çok teşekkür ettim Esmir.

      Sil
  2. masumiyet,doğallık,içtenlik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak geceleriniz , vazgeçilmez karışımı :)

      Sil
  3. Gecenin bir vakti 5, çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. ama sen çok güzel seviyorsun be kardeşim
    bir çocuğun gözlerinde görmek gözlerini..
    sevgi,bu kadar masum,bu kadar temiz ancak böyle tarif edilebilir..
    devam devam:))

    YanıtlaSil
  5. Ben bu filmin, yada dizi yada serinin sonunu biliyorum, farkında olmasa da her insan asildir ama sen de benim yeğenimsen asaletini gösterir, kendini kırar başkalarını kırmazsın, sessizce çekilirsin sahneden.. Bazen bazılarına verilebilecek en büyük ceza kendini onlardan mahrum bırakmaktır.. Ki benim firari gözlerim idealleri uğruna firardadır hala..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi kıra kıra parçalandı ya zaten gülüşler..
      Olsun , varsın gönüller üzülmesin.
      eyvallah üstadım :)

      Sil
  6. Bir çocuk saflığıyla sevmek, bir çocuk saflığıyla sarmak seni,
    Ve bir çocuğun gözlerinde görmek gözlerini..
    burası çok güzel be tolga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. " Bir menekşe kokusundaa seni aramak varyaa "
      eyvallah cancan.

      Sil
  7. Defalarca okudum...yorum da yapılmaz ki şimdi bu güzelliğe..

    YanıtlaSil
  8. Aklıma Issız Adam geldi. Kadın gittikten sonra, deniz kenarında kumların üzerinde zıplayan kızın gözlerinde görmüştü kadını... Çok güzel olmuş...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya , bak şimdi sen yazınca benimde gözümde canlandı o sahne..
      teşekkür ettim..

      Sil
  9. of ama ya tüylerim diken diken oldu...
    şu metrisin önü en sevdiğim sarkılardan biri ....
    yğregine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı yahu.
      yüreğimi dağlar her dinleyişim..

      Sil