7 Temmuz 2012 Cumartesi

Savaşma , söğüş ye benle

Nereye gidiyoruz ?

Şimdiki iktidarı ve onun yandaşlarını hiç sevmesemde , bu kadarıda olurmu yahu dedirten şeyler bir bir çoğalmaya başlıyor , peess diyorum bol ünlemli bir şekilde.
Bu kürtaj mevzusu çıktığında sabırla bekledim arkasından bir prezervatif markası çıkacak diye , yanıldım.
İçime kısa süreli bir korku düştü , uzun zamandır sevişmemiş olmama rağmen sevişenlerin psikolojini düşünüp kendime yoktan bir dert çıkardım.
Ullaaan ? ya kaydıysa içeriye birkaç bir şeyler  , abooo !
İşin komik tarafı , gebe kalmamak için kullanılan ertesi gün haplarını eczaneden alınırsanız eğer(yakında kaçak olarak satılır merak etmeyin) bu durum bakanlığa bildiriliyormuş..
Helekiii olduya gittin doktora baktın ki sevgilin gebe , sıçtın !
Hemde tüyü dilkilmiş bir şekilde..
Herifler hiç üşenmeyip kızın ailesine mesaj atıyorlar;
-Tebrikler , kızınız hamile !
Sanane arkadaş benim özelimden !
Göbek deliğimizin bir karış aşağısını çok fazla örseler oldular.. Yatak odamıza girdiler lan !
Yakında jartiyeri filan yasaklarlarsa şaşmayın , fantazi aracı diye : )

Ama ben bu durumun niye olduğunu anladım.
Başbakanımız bundan 3 – 4 ay önce bir açıklama yaptı , Türkiye hızla yaşlanıyor diye.
Ee genç nüfus azaldı.. Baktıki milletin bu ülkeye çocuk getireceğime hiç çocuk yapmam diye düşünüyor kii haklılarda ,
Nasıl olsa abazan bir toplumuz , girişleri serbest tutun çıkışlarda serbest amaa kaçak yolla intiharı önleyelim !
Tecavüz etselerde fark etmez ..
Devletimiz ona bakar öyle değimli ?
Amaaann cükü sağolsun bakarız beee !
Yazık !!

Sürekli geliştik diye böbürlenselerde bir bok olamadık !
Hala eli öpülesi kadınlarımız hunharca katlediliyor , dayak yiyor !
Bizimkilerin umrundamı ?
Diğer siyasi olaylara hiç girmiyorum bile , çünkü nefret doluyum !
Sağlam bir kafayla kendimize sürekli dememiz lazım aslında;
Nereye gidiyoruz ?

Konumuza dönersek , belden aşağımız çok kurcalanır oldu bu dönemde.
Önceleri savaşma , seviş benle derdik.
Şimdileri savaşma , söğüş ye benle diyoruz..
Sevişmenin hazzını vermesede , lezzetli.
Hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder