22 Haziran 2012 Cuma

Güven Murat Akpınar mafettin beni



Güven Murat Akpınar ' ı tanırsınız Suskunlar dizisinden.
Dizininde sıkı takipçisiyim içindeki dram her ne kadar bazen beni boğsada iyi izlettiriyor kendisini..
Bir fırtına tuttu bizi bir Selanik Türküsüdür. Nasıl desem bazen insan bir şarkıyı dinledimi içinde hapsolur gider. O gece Beyaz Show'u izliyordum bu şarkıyı Güven'in sesinden dinledikten sonra resmen eridim..
İlk ağzımdan çıkan tepki " Ne söyledi amk bee oldu "  ' Amk ' kelimesini kullandım diye pişmanlıkta duydum hatta sonrasında ama çok uzun sürmedi.
Neyse ,
Bu arada Elçin Bulut ' ta iyi söyler bu şarkıyı isteyen yutuptan bakabilir.
Şarkıya gelirsek , zaten kendini belli ediyor.
Oyy oy..
Bir fırtına tuttu bizi , deryaya kardı
O bizim kavuşmalarımız a yarim mahşere kaldı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder